سبد خرید 0

سبد خرید شما خالی است.

پاسخ پرسش های پر تکرار

دسته بندی پرسش ها

ورود و ثبت نام
بازگشت کالا
ثبت سفارش
کد تخفیف و کیف پول
پیگیری سفارش
تماس با ما

۱۰ سوال بیشتر پرسیده شده

نحوه سفارش دهی به چه صورت است؟
  • شما عزیزان میتوانید به زودی فیلم آموزش نحوه خرید را در بخش آموزشهای سایت مشاهده نمائید
آیا پرداخت درب منزل هم دارید؟
  • در استان های تهران ، البرز ، و قزوین میتوانید شیوه پرداخت را درب محل انتخاب نمائید . که این شیوه به زودی در همه استانهای کشور فعال میشود
هزینه ارسال به شهرستان چقدر است؟
  • هزینه ارسال بنا به وزن سفارش شما و محل سکونت شما متفاوت است اما مقدار هزینه به صورت اتوماتیک توسط درگاه پست بعد سفارش شما محاسبه میشود.
بعد از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول میکشد تا سفارش بدستم برسد؟

تمامی سفارشات در همان روز و یا روز بعد توسط پست و یا پخش اختصاصی مطب شاپ  ارسال خواهند شد . اما دریافت سفارش بنا به انتخاب شما در شیوه ارسال به صورت زیر متفاوت است.
پخش رایگان مطب شاپ ( تهران – البرز – قزوین ): ۲۴ الی ۴۸ 
پست سفارشی : ۳ الی ۴ روز 
پست پیشتاز: ۲ الی ۳ روز
باربری : ۳ الی ۴ روز
ارسال از طریق ترمینال اتوبوسرانی: ۱ الی ۲ روز

چگونه سفارش خود را پیگیری کنم ؟
  • بعد از ثبت سفارش به شما شماره سفارش داده خواهد شد که میتوانید مراحل سفارش خود را از کارشناسان ما سوال بفرمائید . 
آیا مرجوعی کالا دارید؟
  • بله ، به مدت ۱۰ روز پس از دریافت سفارش میتوانید سفارش خود را بنا به هر دلیلی مرجوع نماید
چگونه سفارش خود را اصلاح کنم ؟
  • قبل از ارسال کالا توسط فروشگاه ( زمانی که کد مرسوله پستی از طریق پیامک دریافت میکنید سفارش شما ارسال شده است ) میتوانید از طریق پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته در سایت و یا تماس تلفنی سفارش خود را اصلاح نمائید
آیا برای ثبت سفارش احتیاج به ثبت نام است ؟
  • خیر ، شما میتوانید پس از سفارش کالای خود و انتخاب گزینه پرداخت ، در صفحه باز شده بعدی گزینه” پرش از ورود ” را انتخاب نمائید و بدون ثبت نام کالای خود را سفارش دهید
رمز عبور خود را فراموش کردم چگونه آنرا بازیابی کنم؟
  • در قسمت ورود به سایت ، گزینه ” فراموشی رمز عبور” را انتخاب کرده و بلافاصله رمز عبور خود را بازیابی کنید
در حین سفارش اگر با توجه به اطلاعات داده شده محصول باز سوالی داشتم چیکار کنم ؟
  • پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته ما همیشه در تمامی مراحل خرید در کنار شما خواهد بود و میتوانید سوالات خود را مطرح نمائید

سوالات ورود و ثبت نام

آیا برای ثبت سفارش در مطب شاپ احتیاج به ثبت نام است ؟
  • خیر ، شما میتوانید پس از سفارش کالای خود و انتخاب گزینه پرداخت ، در صفحه باز شده بعدی گزینه” پرش از ورود ” را انتخاب نمائید و بدون ثبت نام کالای خود را سفارش دهید
چگونه میتوانم یک پروفایل ایجاد کنم؟
  • در وب سایت روی گزینه “ثبت نام” کلیک کنید. میتوانید با استفاده از شماره موبایل ثبت نام خود را انجام دهید. (کد فعال سازی برایتان پیامک میشود .) بعد از وارد نمودن کد فعالسازی ، ثبت نام انجام می شود. سپس روی گزینه تکمیل اطلاعات کلیک و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.
ثبت نام و پروفایل چه امکاناتی دارد؟
  • زمانی که ثبت نام میکنید، شما دارای پروفایلی خواهید بود که امکاناتی اعم از ذخیره سازی ادرس های شما و همچنین ، کیف پول ، امتیازات خرید شما ذخیره میگردد، و همچنین تمامی سفارشات شما با فاکتور در آن ذخیره میشود
می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
  • بله شما میتوانید کالای خود را تلفنی سفارش دهید
چطور میتوانم مشخصات کاربری و ایمیل خود را ویرایش کنم؟
با وارد کردن ایمیل (یا شماره ی همراه ) وارد حساب کاربری خود شوید.
 
روی گزینه “پروفایل ” کلیک کرده و در صفحه‏” اطلاعات شخصی” روی “ویرایش اطلاعات شخصی ” کلیک کنید.
رمز عبور خود را فراموش کردم چگونه آنرا بازیابی کنم؟
  • در قسمت ورود به سایت ، گزینه ” فراموشی رمز عبور” را انتخاب کرده و بلافاصله رمز عبور خود را بازیابی کنید

سوالات روند ثبت سفارش

نحوه سفارش دهی به چه صورت است؟
  • محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. روی ” افزودن به سبد خرید” کلیک کنید.اگر قصد دارید محصولات دیگر را هم خریداری کنید بر روی گزینه ادامه خرید و اگر قصد تکمیل مراحل خرید را دارید بر روی پرداخت کلیک نمائید
آیا پرداخت درب منزل هم دارید؟
  • در استان های تهران ، البرز ، و قزوین میتوانید شیوه پرداخت را درب محل انتخاب نمائید . که این شیوه به زودی در همه استانهای کشور فعال میشود
هزینه ارسال به شهرستان چقدر است؟
  • هزینه ارسال بنا به وزن سفارش شما و محل سکونت شما متفاوت است اما مقدار هزینه به صورت اتوماتیک توسط درگاه پست بعد سفارش شما محاسبه میشود.
بعد از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول میکشد تا سفارش بدستم برسد؟

تمامی سفارشات در همان روز و یا روز بعد توسط پست و یا پخش اختصاصی مطب شاپ  ارسال خواهند شد . اما دریافت سفارش بنا به انتخاب شما در شیوه ارسال به صورت زیر متفاوت است.
پخش رایگان مطب شاپ ( تهران – البرز – قزوین ): ۲۴ الی ۴۸ 
پست سفارشی : ۳ الی ۴ روز 
پست پیشتاز: ۲ الی ۳ روز
باربری : ۳ الی ۴ روز
ارسال از طریق ترمینال اتوبوسرانی: ۱ الی ۲ روز

چگونه سفارش خود را پیگیری کنم ؟
  • بعد از ثبت سفارش به شما شماره سفارش داده خواهد شد که میتوانید مراحل سفارش خود را از کارشناسان ما سوال بفرمائید . 
چطور نظر خود را برای کالای خریداری شده ثبت کنم ؟
  • در صفحه محصول مورد نظر گزینه امتیاز و نظرات شما موجود میباشد
چگونه سفارش خود را اصلاح کنم ؟
  • قبل از ارسال کالا توسط فروشگاه ( زمانی که کد مرسوله پستی از طریق پیامک دریافت میکنید سفارش شما ارسال شده است ) میتوانید از طریق پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته در سایت و یا تماس تلفنی سفارش خود را اصلاح نمائید
آیا برای ثبت سفارش احتیاج به ثبت نام است ؟
  • خیر ، شما میتوانید پس از سفارش کالای خود و انتخاب گزینه پرداخت ، در صفحه باز شده بعدی گزینه” پرش از ورود ” را انتخاب نمائید و بدون ثبت نام کالای خود را سفارش دهید
رمز عبور خود را فراموش کردم چگونه آنرا بازیابی کنم؟
  • در قسمت ورود به سایت ، گزینه ” فراموشی رمز عبور” را انتخاب کرده و بلافاصله رمز عبور خود را بازیابی کنید
در حین سفارش اگر با توجه به اطلاعات داده شده محصول باز سوالی داشتم چیکار کنم ؟
  • پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته ما همیشه در تمامی مراحل خرید در کنار شما خواهد بود و میتوانید سوالات خود را مطرح نمائید
ارسال سفارشات حجیم و سنگین به روش باربری چگونه است؟
  • سفارشات بیشتر از ۳۰ کیلو  به غیر از استان های ( البرز- تهران و قزوین) توسط باربری ارسال خواهند شد
چطور میتوانم فاکتور سفارش را دریافت کنم؟
  • وارد حساب کاربری خود شود و گزینه سفارش های من را انتخاب نمایید در کنار هر یک از سفارشات شما گزینه ” صورتحساب ” را انتخاب نمائید
چطور میتوانم سفارش خود را بصورت اینترنتی پرداخت کنم ؟
  • هنگام ثبت سفارش میتوانید پرداخت اینترنتی را انتخاب نمایید و بعد از وارد شدن به درگاه ،اطلاعات پرداخت خود را وارد کنید.
     
    برای پرداخت اینترنتی شما نیاز دارید به ;
     
    شماره کارت (شماره ۱۶ رقمی روی عابر بانک )
    رمز دوم کارت (از بانک مربوطه دریافت کنید)
    CCV2 (کد ۳ یا ۴ رقمی است که روی کارت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بانکی درج شده)
    تاریخ انقضاء مندرج روی عابر بانک
میتوانم بجای خودم ، شخص دیگری برای تحویل سفارش معرفی کنم ؟
  • بله .هنگام وارد نمودن آدرس شما میتوانید گزینه ارسال به ادرس دیگر را انتخاب نمائید.
محصولات چه زمانی در طرح فروش ویژه یا شگفت انگیز قرار می‏‌گیرند؟
  • زمان دقیق قرار گرفتن کالا در طرح شگفت انگیز مشخص نیست.اما شما میتوانید هنگام قرار گرفتن کالا در فروش ویژه از طریق عضویت در خبرنامه یا پیامک از آن باخبر شوید.
     
از چه روشهایی میتوانم سفارش خود را پرداخت کنم ؟
  • در سه استان ( تهران – البرز و قزوین ) به دو صورت آنلاین و پرداخت در محل 
    در مابقی استانها فعلا به صورت آنلاین
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
  • در سه استان ( تهران – البرز و قزوین ) ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری و در مابقی استانها ۴ روز کاری
سفارشات چگونه از طریق پست ارسال می شوند؟
  • در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
     
     
    شماره مرسوله ۲۰ رقمی پست توسط شرکت پست و سایت مطب شاپ برای شما از طریق پیامک ارسال میشود
می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
  • بله شما هر کالایی رو که در سایت موجود نبود و یا اینکه کالا موجود هست اما در انبار موجود نمیباشد رو میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبان آنلاین ما در سایت کالا را سفارش دهید، کارشناسان فروش ما سریعا کالای درخواستی شما را پیگیری خواهند کرد
در چه ساعاتی امکان خرید دارم ؟
  • شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.
چطور میتوانم پس از ثبت سفارش آدرس را ویرایش کنم؟
  • قبل از اینکه کالای شما ارسال گردد . میتوانید توسط تماس تلفنی و پشتیبان آنلاین آدرس دریافت را اصلاح نمائید

سوالات پیگیری سفارش

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟
  • شما میتوانید قبل از ارسال سفارش از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبان آنلاین مطب شاپ ( با اعلام شماره سفارش – نام و نام خانوادگی ) خود میتوانید سفارش را لغو کنید. مبلغ سفارش شما نهایتا ۲۴ ساعته به حساب شما عودت میشود
بعد از ثبت سفارش چه مدت زمانی طول میکشد تا سفارش بدستم برسد؟

تمامی سفارشات در همان روز و یا روز بعد توسط پست و یا پخش اختصاصی مطب شاپ  ارسال خواهند شد . اما دریافت سفارش بنا به انتخاب شما در شیوه ارسال به صورت زیر متفاوت است.
پخش رایگان مطب شاپ ( تهران – البرز – قزوین ): ۲۴ الی ۴۸ 
پست سفارشی : ۳ الی ۴ روز 
پست پیشتاز: ۲ الی ۳ روز
باربری : ۳ الی ۴ روز
ارسال از طریق ترمینال اتوبوسرانی: ۱ الی ۲ روز

چگونه سفارش خود را پیگیری کنم ؟
  • بعد از ثبت سفارش به شما شماره سفارش داده خواهد شد که میتوانید مراحل سفارش خود را از کارشناسان ما سوال بفرمائید . 
آیا مرجوعی کالا دارید؟
  • بله ، به مدت ۱۰ روز پس از دریافت سفارش میتوانید سفارش خود را بنا به هر دلیلی مرجوع نماید
چگونه سفارش خود را اصلاح کنم ؟
  • قبل از ارسال کالا توسط فروشگاه ( زمانی که کد مرسوله پستی از طریق پیامک دریافت میکنید سفارش شما ارسال شده است ) میتوانید از طریق پشتیبان آنلاین ۲۴ ساعته در سایت و یا تماس تلفنی سفارش خود را اصلاح نمائید
سفارشات چگونه از طریق پست ارسال می شوند؟
  •  در صورتی که منتظر دریافت سفارش خود از طریق سرویس پست هستید، می‌توانید مرسوله را از طریق سایت شرکت پست به آدرس زیر پیگیری کنید:
     
     
    شماره مرسوله ۲۰ رقمی پست توسط شرکت پست و سایت مطب شاپ برای شما از طریق پیامک ارسال میشود
بعد از اینکه سفارشم ثبت نهایی شد ، چه زمانی میتوانم آن را تحویل بگیرم؟
  • در سه استان ( تهران – البرز و قزوین ) ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری و در مابقی استانها ۴ روز کاری
تحویل اکسپرس مطب شاپ چیست ؟
  • در سه استان ( تهران – البرز و قزوین ) ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری سفارشات شما توسط پخش اختصاصی مطب شاپ ارسال خواهد شد
چطور میتوانم با شما تماس بگیرم؟
  • مشتری گرامی در صورت هر گونه ابهام و یا سوال میتوانید از طریق تماس تلفنی و یا پشتیبان آنلاین ما سوالات خود را مطرح نمائید
در صورت بروز تاخیر در تامین کالا چطور اطلاع رسانی صورت میگیرد؟
  • در صورت تاخیر در ارسال کالا به دلایل ( نامجود شدن به یکباره کالا – شرایط جوی – شرایط امنیتی ) به صورت تماس تلفنی توسط پشتیبانان ما به شما اطلاع رسانی خواهد شد

سوالات بازگشت کالا

آیا مرجوعی کالا دارید؟
  • بله ، به مدت ۱۰ روز پس از دریافت سفارش میتوانید سفارش خود را بنا به هر دلیلی مرجوع نماید
چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟
  • شما میتوانید از طریق ، صفحه تماس با ما و تلفن درخواست خود را ثبت نمایید.
در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟
  • آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های مطب شاپ بوده است و مطب شاپ در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
روند رسیدگی به درخواست مرجوعی کالا چگونه است؟
  • پس از بررسی علت مرجوعی توسط کارشناسان خدمات پس از فروش هماهنگی لازم با شما جهت مرجوع وجه ، صورت میگیرد. 
چطور میتوانم بدون برقراری تماس ، درخواست مرجوعی کالای خریداری شده را اعلام کنم؟

شما میتوانید در صفحه تماس با ما فرم ثبت شکایت را پر نمائید و یا از طریق پشتیبان آنلاین در سایت اعلام دخواست مرجوعی بفرمائید

اگر کالایی که خریدم در حمل و نقل آسیب ببیند چگونه از خدمات پس از فروش استفاده کنم؟
  • آسیب‏‏ دیدگی باید حداکثر طی ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش مطب شاپ اطلاع داده دهید.
گارانتی کالاها شامل چه مواردی می‏‌شود؟ چطور میتوانم از خدمات گارانتی استفاده کنم؟
  • به این دلیل که گارانتی شرکت‏‌های مختلف بر اساس نوع کالا متفاوت است و بنابراین در اینجا پاسخگویی دقیق ممکن نیست، بهترین کار این است که با خود شرکت‌های گارانتی کننده تماس بگیرید.
     
اگر از خرید خود بعد از تحویل کالا منصرف شوم میتوانم آن را برگردانم؟
  • بله . حداکثر تا ۱۰ روز‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهید.
     
در استان های غیر از تهران و البرز و قزوین چطور میتوانم کالای خود را مرجوع کنم ؟
  • پس از هماهنگ کردن با خدمات پس از فروش مطب شاپ . مامور پست با مراجع به محل سوکونت شما سفارش مرجوعی را پس میگیرید و برای ما ارسال میکند.
در تهران والبرز و قزوین چطور میتوانم کالای خریداری شده ی خود را مرجوع کنم؟
  • پس از ارتباط با واحد خدمات پس از فروش مطب شاپ همکاران ما حضوری کالای مرجوع شده ی شما را پس خواهند گرفت
اگر کالای تحویل شده مغایر با سایت باشد میتوانم آن را برگردانم؟
  • وجود مغایرت، باید حداکثر ۲۴ ساعت پس از دریافت کالا اطلاع رسانی گردد.
روش صحیح بسته بندی کالای مرجوعی به چه صورت است؟
  • لطفا بسته را همانند  بسته بندی در موقعه تحویل بسته بندی نمائید

سوالات کد تخفیف و جشنوارهای فروش

چطور میتوانم کد تخفیف دریافت کنم؟
  • مطب شاپ در مناسبتهای مختلف و با برگزاری جشنواره فروش ویژه تعدادی کد تخفیف از طریق پیامک ، ایمیل و شبکه های اجتماعی در اختیار مشتریان قرار میدهد.
استفاده از کد تخفیف چه شرایطی دارد؟
  • استفاده از کد تخفیف شرایطی دارد که به همراه کد تخفیف شرایط آن برای شما ارسال میشود :
    حداقل مبلغ خرید
    شرط استفاده برای کالای خاص
    فقط در اولین خرید از مطب شاپ بتوانید استفاده نمایید
    در صورتی که در یک شهر خاص هستید بتوانید استفاده کنید.
    فقط برای استفاده در اپلیکیشن یا سایت باشد.
استفاده از کد تخفیف چه محدودیت هایی دارد؟
  • شما فقط از هر کد تخفیف یکبار میتوایند استفاده کنید.
    در هر سفارش فقط یک کد تخفیف میتوانید استفاده کنید.
    پس از نهایی شدن سفارش شما امکان تغییر یا اصلاح سفارش را ندارید، در صورت هر گونه تغییر کد تخفیف از بین می رود.
    در صورتی که تاریخ اعتبار آن منقضی شده باشد، امکان استفاده از آن نیست.
چطور از کد تخفیف خود استفاده کنم؟

به حساب کاربری خود وارد شوید.

 

کالاهای مدنظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.

 

در مرحله پرداخت کد تخفیف را وارد نموده و دکمه ثبت را بزنید.

جشنوارهای فروش مطب شاپ چیست؟
  • جشنواره مطب شاپ در دوره های زمانی متفاوت بنا به مناسبتها تاریخی ( پزشکی و مناسبتی ) با اعمال تخفیفات ، کد تخفیف و یا شرایط ویژه فروش اطلاع رسانی خواهد شد
چگونه کیف پول خود را شارژ نمایم؟
  • وارد حساب کاربری خود شود و گزینه کیف پول را انتخاب نمائید . و گزینه شارژ کیف پول را انتخاب نمائید.
کیف پول به چه دردی میخورد ؟
  • اعتباری است که بلقوه در خرید دارید و اگر اطلاعات کارت همراه نداشتید و یا خرید توسط شما انجام نمیشود و مایل به گفتن اطلاع کارت خود به شخصی دیگری نیستید . میتوانید از خدمات کیف پول استفاده نمائید
چگونه از کیف پول خود در خرید استفاده کنم ؟
  • در انتهای خرید و در قسمت پرداخت میتوانید گزینه پرداخت از کیف پول را انتخاب نمائید . مبلغ مورد نظر از کیف پول شما پرداخت شد. 
اگر مبلغ سفارش از مبلغ کیف پول بیشتر باشد چه میشود؟
  • مبلغ کیف پول شما از جمع مبلغ سفارش کم میشود و مابقی مبلغ به صورت آنلاین پرداخت خواهد شد.
اگر کالا را مرجوع کنم شارژ کیف پول چه میشود؟
  • بلافاصبه مبلغ کیف پول شما شارژ میشود
اگر مبلغ کیف پول قابل انتقال به اکانت دیگر میباشد؟
  • بله . شما میتوانید در  حساب کاربری خود و در قسمت کیف پول هر مبلغی را به حساب کسی دیگر انتقال دهید
آیا میتوانم مبلغ کیف پول را به حساب بانکی برگردانم؟
  • بله . شما میتوانید از طریق راههای تماس با ما مبلغ کیف پول خود را عودت کنید

۳۴۴۵۷۰۵۰-۰۲۶

جواب یا پرسش خود را پیدا نکردید؟
روش‌های ارتباط با ما

برگشت به بالا
فروش ملزومات پزشکی و آرایشی بهداشتی
x کارایی بهتر در اپلیکیشن دانلود برنامه